تهاتر با نمای سیمانی

تهاتر با نمای سیمانی در گروه سیمانکاری کیان نما

امروزه تهاتر نما و تهاتر با نمای سیمانی در عملیات ساختمان سازی بسیار رواج یافته و مورد استفاده قرار میگیرد.

تهاتر چیست؟

 تهاتر در لغت به معنای مبادله پایاپای می باشد که به آن بارتر نیز میگویند مساوات و برابر شدن می باشد. که این مبادله می تواند مبادله کالا با کالا، کالا با خدمات، خدمات با خدمات باشد.

تهاتر یکی از معاملاتی است که از زمان های قدیم در بین مردم و به منظور رفع نیازهایشان رواج داشته است و مورد استفاده قرار میگرفت. در اصطلاح نیز به معاملاتی که در آن دو کالا یا خدمات با یکدیگر مبادله میشود به شرط اینکه ارزش هر دو برابر باشد، معاملات تهاتری میگویند. این روش بیشتر در زمان هایی که با کمبود وجه نقد و نقدینگی مواجه هستیم مورد استفاده قرار میگیرد.

تهاتر نما یا تهاتر نمای سیمانی چیست؟

تهاتر با نمای سیمانی (به عنوان نمونه نمای رومی سیمانی که در تخصص گروه سیمانکاری کیان نما است) در بعضی از پروژه های بزرگ که هزینه های اجرایی نما با قیمت یک واحد آپارتمان برابری می کند معمولا به پیشنهاد یکی از طرفین به ازای کارکرد پیمانکار واحدی به آن داده می شود یا قرارداد واحد بسته می شود به ازای اجرای نمای ساختمان.

تهاتر واحد با اجرای نما چگونه است؟

در تهاتر واحد با اجرای نما باعث می شود که صاحبکار دیگر هیچ مبلغی را پرداخت نکند و پیمانکار موضف می شود که همه پرداختی ها به کارکنان و کارگران خود را تقبل نماید.

مطالعه بیشتر با مقاله سیمانکاری نمای ساختمان

تهاتر نما چه مزایایی دارد؟

یکی از مزایای تهاتر املاک این است که سرعت انجام معامله بسیار بالاتر می‌رود. در خرید و فروش عادی، شما ابتدا باید برای ملک خود مشتری پیدا کرده و ملک را به فروش برسانید، سپس باید ملک مورد نظر خود را پیدا کنید و آن را بخرید. این فرایند کار زمان‌بری است. اما در حالت تهاتر به جای اینکه با دو نفر به تفاهم برسید، با یک فرد به تفاهم می‌رسید.

در این حالت دو قرارداد عقد می‌‌شود که شما در یک قرارداد خریدار و در قرارداد دیگر فروشنده هستید. همانطور که می‌بینید، به این ترتیب صرفه‌جویی چشمگیری در زمان انجام شده و معامله شما زودتر به سرانجام می‌رسد.

تهاتر در سیمانکاری نما با بهترین کیفیت و متریال

گروه سیمانکاری کیان نما با بیش از ۱۴ سال سابقه و تجربه در تهیه و اجرای انواع نماهای سیمانی، کلاسیک، مدرن و نئو کلاسیک، نمای شسته و … آماده عقد قرار داد حتی تهاتر تا شصت درصد میباشد . 

با توجه به تخصص کیان نما در انواع متدهای سیمانکاری نما، آماده همکاری با پروژه های بزرگ و البته تهاتر با نمای سیمانی می باشد.

 برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره زیر تماس حاصل نمایید:

شماره های تماس:

۰۹۱۲۹۴۰۴۰۵۴
۰۹۱۲۴۳۸۷۶۶۵


محمد رضازاده اسبفروشانی

درباره محمد رضا زاده اسبفروشانی
محمد رضا زاده اسبفروشانی هستم. مدیر سایت کیان نما. سابقه اجرای انواع نماهای سیمانی نظیر نماهای رومی، کلاسیک و مدرن، شسته، انواع طرح های برش سیمانی، طرح سنگ، چوب، آلاچیق و آبشار و کلیه طرح های مربوط به سیمان را دارم.


اجرای نمای شسته نمای رومی نماکاری نمای مدرن سیمانی ساختمان قیمت نمای سیمانی نماکاری سیمانی کلاسیک نمای کلاسیک سیمانکاری نمای ساختمان اجرای نمای سیمانی

لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند

0 دیدگاه