اجرای نما با شابلون

اجرای نما با شابلون

یکی از روشهای نمای سیمانی اجرای نما با شابلون است که در ادامه به دلایل استفاده از شابلون در نما به همراه نمونه کار می پردازیم.

استفاده از شابلون در اجرای نما

در نماهایی که المانهای موجود قوس ها و شکست های اریب یا گردی هایی همراه هستند و نمی توان با دست به راحتی اجرا کرد، مجری باید شابلونی نسبت به طرح المان داده شده از طرف طراح تعبیه کند و نسبت به آن شابلون خود را برش دهد و با بستن شمشه بالا ، پایین یا کناره های آن المان بتواند کار خود را در حد تراز یا شاغول ارائه دهد.

در نماهای کلاسیک و رومی و نئوکلاسیک ( همچنین نمای رومی سیمانی) اکثرا از خطوطی استفاده می شود که به راحتی با دست قابل اجرا نیست و حتما مجری باید شابلونی تعبیه کند که بتواند آن المانها را به نحو احسن اجرا کند.

به عنوان نمونه کلیپی که توسط گروه سیمانکاری کیان نما اجرا شده است را قرار داده ایم:

اجرای نما با شابلون توسط گروه سیمانکاری نمای ساختمان کیان نما

گروه سیمانکاری کیان نما، اجرای نمای سیمانی با شابلون در انواع و اشکال و طرح های مختلف و یا طبق سلیقه شما را بهترین وجه انجام می دهد. جهت سفارش و دریافت قیمت اجرای نمای سیمانی یا مشاوره قیمت تماس بگیرید.

شماره های تماس:
۰۹۱۲۹۴۰۴۰۵۴
۰۹۱۲۴۳۸۷۶۶۵


محمد رضازاده اسبفروشانی

درباره محمد رضا زاده اسبفروشانی
محمد رضا زاده اسبفروشانی هستم. مدیر سایت کیان نما. سابقه اجرای انواع نماهای سیمانی نظیر نماهای رومی، کلاسیک و مدرن، شسته، انواع طرح های برش سیمانی، طرح سنگ، چوب، آلاچیق و آبشار و کلیه طرح های مربوط به سیمان را دارم.


اجرای نمای شسته نمای رومی نماکاری نمای مدرن سیمانی ساختمان قیمت نمای سیمانی نماکاری سیمانی کلاسیک نمای کلاسیک سیمانکاری نمای ساختمان اجرای نمای سیمانی

لطفا دیدگاه خود را وارد نمایید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز با * علامت‌گذاری شده‌اند

0 دیدگاه